10 Mayıs 2013 Cuma

SUÇLU GÜVERCİN



O kuş düşmeseydi önümüze belki elveda dicektim
Anneme ne kadar benzediğini söyleyip
Sana hep hasret kalıcağımı hissettirip gidicektim
Çok yorgundu bırakmadım ellerimden
Belki minicik bi canlıydı ama gözlerini ne kadarda güzel güldürdü
Kendi kendime diyorum o minnacık yaratık seni böyle mutlu edebilirken
Ben neden yapamıyorum..
Sana elveda dedirtmedi
Sana aşığım dedirtmedi
Bir daha yüzünü bana gösterme saçmalar
Kendimi sağa sola saçarak ağlarım yoksa dedirtmedi
Gururumu oraya bıraktırmadı halbuki çok istemiştim
Seni istiyorum başından beri seni
Gözlerin bende gülsün, saçlarını ben düzeltmeliyim, basit aşk şiirleri ben yazmalıyım sana
Dedirtmedi..
Bu kadar kötü gününde nasılda gülmeye başlamıştın yurduna dönerken minik minik
Saat 03:30 civarıydı dimi yanlış hatırlamıyorum
Sen bu kadar iyiyken ben kötüyüm beni bitir dedirtmedi
Bütün gecemin suçlusuydu o masum kuş..
Bütün bunları istememe rağmen
Ne olur gitme de dedirtmedi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder