10 Mayıs 2013 Cuma

KEŞKEMİ BULAMADIM



geceyi uzattım yine erkenden bugünde
geç uyanmıştım ve güneş yüzündendi bu da
bu onun suçuydu aslında…
tamam yine içimdeki hataların sebebi bendim inkar etmiyorum
olamaz mı hala ben de hatalarımla aynı yastığa baş koyuyorsam
saçma sapan bir günde seninle ilk kez buluştum , tamam
anlamıştım çok sevdiğini o minik çiçekleri
e sen de anlamıştın benim o aptal yerde sana küçük birkaç çiçek aradığımı
kalkıp gitseydin ya hiçbir şey demeden
ya da soğuk soğuk davransaydın ya hiç hoşlanmasaydın keşke konuşmalarımdan
o aptal çiçekleri aramamı saçma bulsaydın ya..
neden öptün o ilk gün beni???
Sende bilemezdin ki benle beraber bir ömürün de ölüp gideceğini
Ya da bu gece kendimde bulacağımı suçlarımızın sebebini
Keşke yazıp sildiğim satırlara neden sen değil , inan  benim
Ama
Keşke….
Keşke o ilk gün o saçma yerde…
Bir çiçek bulabilseydim sana da …
Bu gece suçlamasaydım kendimi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder